zondag 18 augustus 2013

Gefeliciteerd

Vandaag weer een PanPastel kaartje maar nu met een ander techniekje wat we ook van Diny geleerd hebben.


De achtergrond heb ik gemaakt met een  Noor! Design Stempel scrip en daarbij ook nog gestempeld met bubbeltjesfolie. Dat geeft de leuke rondjes. Altijd stempelen met transparante versamark inkt en daar overheen gaan panpastellen.


Voor deze kaart heb ik de Noor! Design stempel Calla 6410/0045 gebruikt. Gestempeld met transparante Versamarkt, vervolgens bewerkt met PanPastel, dan gefixeerd en er toen nog een keer overheen gestempeld met Hero Art schaduwinkt in de kleur navy. Het vaandeltje is gestanst met een stans 6002/0185 uit de Noor! Design Serie Ribbons & Bows.

Ook deze vond ik weer leuk om te maken. Hoop dat jullie hem leuk vinden!

3 opmerkingen:

  1. Nou hij is echt weer super geweldig mooi, nu ben
    je toch wel geslaagd ondertussen neem ik aan ?

    Gezellige avond, liefs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauwww wat een beeldschone kaart met de calla en de achtergrond vind ik ook heel gaaf gemaakt! echt super gedaan met de verschillende tinten blauw!


    groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Jolanda,just stopping by to say how delightful your blog is. Thanks so much for sharing. I have recently found your blog and am now following you, and will visit often. Please stop by my blog and perhaps you would like to follow me also. Have a wonderful day. Hugs, Chris
    http://chelencarter-retiredandlovingit.blogspot.ca/

    BeantwoordenVerwijderen