maandag 2 september 2013

Even testen

Voordat nieuwe producten op de markt komen gaat er een hele procedure aan vooraf. Ik teken eerst het ontwerp, dat gaat naar de producent om uitgemonsterd te worden en dan komt het vervelende stukje: mag ik de monsters testen!


Omdat we met alle Noor meisjes druk zijn met PanPastel, wat jullie vast niet ontgaan is, heb ik me wat meer toegelegd op het maken van speciale Silhouette stempels die we daarbij kunnen gebruiken, en op deze kaart zie je er hier 1 van. Ik heb de stempel gebruikt op de witte labels van Kimya. Deze zijn lekker glad en dus prima voor PanPastel.


Ik dacht doe eens gek en neem eens kleurtjes die je normaal nooit zou nemen, dus groen en oranje. Een Noor vlinder erop en je kaartje is klaar!

Deze stempel gaat pas over een paar maandjes uitkomen dus jullie moeten er nog even op wachten. Hoor wel graag hoe jullie hem vinden! ;-)

5 opmerkingen:

  1. Het is zoals gewoonlijk weer een superstempel.......en nu maar weer aftellen totdat hij in de winkel ligt... groetjes Elvira

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zoals gewoonlijk weer een superstempel.......en nu maar weer aftellen totdat hij in de winkel ligt... groetjes Elvira

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe mooi en simpel kan een kaartje zijn, maar ooooohh zoooo leukkkk !
    Ja ik vind die stempel een bjoetie, komt op mijn wil-ik-hebben-lijstje hihi ☺

    Fijne (knutsel)week gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen