zondag 15 september 2013

Heel veel beterschap

Vandaag had ik zin om een kaartje te maken en ik dacht laat ik eens gek doen en weer eens een keer een 3D plaatje gebruiken. Ik heb dat altijd heel erg veel gedaan, net zoals de meesten van jullie waarschijnlijk. Dus even naar mijn moeder geweest om een leuk Morehead plaatje uit te zoeken:


Het is natuurlijk weer een kaartje geworden in mijn favoriete kleurtjes, lekker zoet. En natuurlijk weer gecombineerd met kraftpapier. De basis voor het kaartje is de nieuwe blauwe Noor! Design mal 6002/0254.


Achter het toefje bloemen heb ik een takje uit kraft gestanst met een Noor! Design Vintage Flourishes mal, maar de varenbladeren die je ziet komen uit een Dutch Paper Art vel. De Dutch Pape Art vellen worden in wit geleverd maar je kunt ze heel gemakkelijk zelf op kleur brengen. Ik heb dit hier gedaan met PanPastel.


Ook de lantaarn komt van een Dutch Paper Art vel. De tekstbutton is van Noor! Design stempelset 6410/0039, met daarachter een scallop nestie gestanst.


En nog even een overzicht van de gebruikte materialen:


Dit was mijn kaartje weer voor vandaag. Ik wens iedereen nog een fijne zondagavond!

2 opmerkingen:

  1. heel mooi Jolanda

    met 3D plaatje er bij

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en schattige kaart is dit geworden ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    Liefs en grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen