woensdag 25 september 2013

Speciaal voor Jou

Gisteravond heb ik eerst al mijn Clear Stamps maar eens een sopje gegeven. Ook dat moet zo op zijn tijd eens gebeuren toch? En dan kom je allemaal weer leuke stempels tegen waarvan je niet eens meer wist dat je ze nog had. Meteen maar even een kaartje mee gemaakt.


Omdat we toch richting de herfst gaan heb ik PanPastels gekozen in de kleurtjes geel, oranje en bruin. De Noor! Design bloemenstempel 6410/0051 heb ik dus eerst met VersaMark gestempeld en bewerkt met PanPastel. Na het fixeren ook nog ene keer er overheen gestempeld met een bruine Archival inkt. De tekst komt van Noor! Design stempel 6410/0013.


De hartjes van de bloemen nog even aangezet met wat witte puntjes met de Molotow marker. De strepen op de achtergrond zijn trouwens gemaakt door gewoon met een stukje ribbelkarton met VersaMark op je achtergrond te stempelen alvorens je gaat PanPastellen. En dit zijn de twee stempels die je nodig hebt om dit kaartje te kunnen maken.


Allemaal weer een fijne dag gewenst. Ik ga weer verder met mijn voorbereidingen voor de Demodagen bij Doe@Ding van aankomend weekend! :)

1 opmerking:

  1. Prachtige herfstkaart Jolanda, veel mooie herfstkleurtjes precies passend bijelkaar!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen