zaterdag 26 oktober 2013

Every Summer has a Story

Er lagen weer wat nieuwe spulletjes te wachten om getest te worden. Onder andere mijn nieuwe stempelset Sending Messages met allemaal leuke post stamps. Zoals je ziet kun je die prima gebruiken op designpapier.


Het afdrukje had ik nog liggen, wel beetje zomers maar kan nog net toch? Ik heb het ingekleurd met PanPastel. Hierbij paste mijn Summer Lovin flipflops 6002/0177 natuurlijk perfect!


Achter de ovale Nestabilities heb ik een rand gemaakt met Noor! Design stans


Het label is gemaakt met een stansje de serie Labels & Tags 6002/0144 en daarop heb ik een zomers tekstje geplakt van de stempelset 6410/0027. Het nieuwe stansje met het zonnetje maakt het geheel natuurlijk helemaal af.


Ik beloof dat ik nu aan mijn kerstkaartjes ga beginnen. Ik heb een paar hele leuke producten gekregen van Jenine dus die ga ik vandaag uitproberen!

1 opmerking: