zondag 27 oktober 2013

Merry Christmas

Afgelopen vrijdag kreeg ik blije post van mijn vriendinnetje Jenine. Ze weet dat ik WEL van Morehead houd, maar NIET van knippen. Dus deze nieuwe Morehead stansvellen waren ideaal voor mij. Ik mocht ze voor haar uitproberen, en heb dat dan ook meteen gedaan.


De vellen bestaan uit 3 stappen en zijn dus heel eenvoudig uit te drukken. Ik heb er wat Noor! Design designpapiertjes Happy Holidays 6011/0026 bijgehaald en natuurlijk de ronde ijskristallen 6002/2022. De kaart is afgemaakt met een kerstgroet uit de Noor! Design stempelset 6410/0106.


Dit was dus mijn eerste kerstkaartje voor dit jaar. Nog een hele hoop te gaan! ;-)


Hoe ver zijn jullie al met je kerstkaartjes? En worden daarbij ook Noortjes gebruikt?

6 opmerkingen:

  1. Dat is weer een prachtig kaartje Jolanda, ik ben ook pas begonnen met de kerstkaartjes en Noortjes ontbreken zeker niet ;-)
    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi meis
    ik heb nog geen 1 kaartje gemaakt, maar dat is vanwege gezondheid problemen
    ik maakte wel altijd scrap kaarten voor de kerst, maar alleen aan mensen die ze ook waarderen en niet snel weggooien
    je kaart is super geslaagd hoor meis
    fijne dag vandaag
    knufffffffffffffffff

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje!

    Ideaal dat niet knippen! En natuurlijk weer mooie mallen en stempel aanwezig!

    Mijn nieuwste kerstkaart staat weer op mijn blog! Noor! Gehalte is daar ook weer hoog aanwezig. Kom je een kijkje nemen?

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja die zijn zeker makkelijk, leuk om even snel te doen.
    Mooie kaart Jolanda, op naar de volgende kerstkaart ☺
    Liefsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super leuke kerst kaart Jolanda

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love the tradtional colours and the little angel is adorable.
    Hugs Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen