zaterdag 19 oktober 2013

Raff's Cutie Set

Gisteren hadden we bij mij thuis weer een gezellig freubeldagje gepland met Diny, Annie, Yvonne en Joyce. Er moesten weer een hoop nieuwe Noor! Design stempels getest worden en dat is met elkaar toch altijd veel gezelliger dan in je uppie!


Oh kijk eens....hoe mooi deze nieuwe Noor! Design stempels uitkomen nadat Noor ze bewerkt heeft met PanPastel. Nog wel even geduld want ze komen pas in 2014 uit. De directrice moet ze uiteraard eerst uitvoerig zelf testen.

Vrijdag heb ik voor Colourstock deze flyer mogen maken. We hebben toen de Raff's Cutie Set groots gepresenteerd op Facebook. In deze set de 10 kleurtjes PanPastel die Raffaela gebruikt om stempelafdrukjes in te kleuren.

En vandaag kregen we van Diny ook nog les in het inkleuren met PanPastel. Het was ontzettend leuk om te doen en het vraagt zeker naar meer. Dit is het resultaat van mijn eerste kleurwerk, ik ben er zelf zeer mee in mijn nopjes! :)


Wil jij ook op les voor deze techniek? Kijk dan op het PanPastel blog waar deze cursussen in het land gegeven worden. Let wel op dat je je laat opleiden door een officiele PanPastel docent die werkt onder de vlag van Colourstock.


En zojuist heb ik nog even een kaartje zitten maken met het Bestie plaatje wat ik gisteren gekleurd had.


En dit zijn de gebruikte Noor! Design materialen voor dit kaartje.  Niet zo heel veel want ik vond het plaatje al mooi genoeg dus heb het kaartje lekker rustig gehouden.


Iedereen nog een fijn weekend gewenst. Ik ga weer lekker de tuin in met Noor!

4 opmerkingen:

  1. Helemaal trots op mijn Hobby-dochter. Zo snel alweer een kaart klaar, dat wint ze steeds van mikj. Heel mooi gedaan, Jolanda. De toekomst voor Noor en Panpastel zit wel goed , he Noor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit kleuren ligt je wel hé :-) Ziet er gaaf uit!!

    Ennuh... die stempel waar Noor mee bezig is is ook weer een toppertje .... is het al bijna 2014?

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hi hi ja noor moet alles goed keuren hoor en ze heeft er weer wat moois van gemaakt

    Jolanda je hebt prachtig ingekleurd met pan pastel ook je kaartje erg mooi geworden

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen