donderdag 21 november 2013

Hip Hip Hooray

Vandaag gaan we voor een verjaardagskaartje met een winters tintje. En ook voor dit kaartje heb ik het achtergrondpapier weer zelf gemaakt met Dutch Paper Art stencils, Noor! Design stempels en PanPastel.


Het blauwe randje is gemaakt met Noor! Design randstans 6002/0260. Gestanst uit donkerblauw cardstock en hier en daar nog beetje opgeleukt met een wit stipje gemaakt met de Molotow marker. De lieve kleine vierkante knoopjes komen van een vel Dutch Paper Art.


Op dit kaartje heb ik ook mijn nieuwe randstans 6002/0302 gebruikt. Deze blijkt dus hartstikke leuk te zijn als je er kleine stukjes vanaf knipt. Ik heb ze zowel aan de boven- als aan de onderzijde van mijn kaartje verwerkt. Ook weer bestippeld met de Molotow marker.


En dit zijn de gebruikte materialen voor de kaart:


En dan vanavond koffers pakken want we gaan met de Noor meisjes gezellig een weekend naar Middelburg waar we zaterdag ook nog een leuke demo bij het Kleurenfestijn in Middelburg.


Misschien tot zaterdag in het mooie Zeeuwse!



3 opmerkingen:

  1. Oh oh wat is je kaartje weer geweldig !
    Suc6 met inpakken, en alvast een goede reis gewenst morgen,
    en tot zaterdag, leuk !
    Liefss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi Jolanda ook met dit mooie randje er bij en de prachtige achtergrond

    veel plezier met de noor meiden

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het weer super genieten bij je, een prachtig plaatje en zoveel moois wat je hebt gebruikt....het is beeldschoon!! Heel veel plezier met al die meiden in het Zeeuwse, dolle boellll, weer!

    BeantwoordenVerwijderen