dinsdag 12 november 2013

It's a Boy

Mijn verjaardagsfeestje was erg gezellig, veel bezoek...gezelligheid en leuke cadeautjes. Ook waren er ontzettend veel leuke reacties op mijn verjaardagscandy op mijn Facebook pagina. Nu weer over op de orde van alledag, vanmiddag gaan we op kraamvisite bij kleine Luuk.


Ik heb daar dus een kaartje bij gemaakt. Het plaatje komt van een stansvel van Mo Manning. Ik heb achter het plaatje een scallop Nestabilitie geplakt met daarachter weer een designpapiertje. Ik heb met de Noor! Alfabet stans 6002/0141 ook Luuk's naam op het kaartje gezet.


Uit de Noor! Design Happy Baby lijn heb ik een paar babyschoentjes 6002/0212 gestanst. Hiervoor heb ik het Joy!Crafts Fabric papier gebruikt, wat je na het stansen lichtjes op kunt schuren waardoor de witte binnenstructuur zichtbaar wordt.


Ook heb ik op deze kaart nog het babytruitje 6002/0210 gebruikt. De postage stempel is ook gemaakt met een stempelset uit de Happy Baby lijn 6410/0032.


De bingokaartjes "Giggle" en "Love" zijn gemaakt met de Noor! Design stempel 6410/0029.  Deze heb ik achter het afdrukje geschoven.


Ben benieuwd wat Noor van de baby vindt....haha, we gaan het straks zien!

2 opmerkingen:

  1. ook heel mooi weer Jolanda een echte jongens baby kaart

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke gezellige kaart !
    Gezellige (knutsel) avond nog ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen