dinsdag 19 november 2013

Wie zoet is....

Sinterklaas en zijn pietjes zijn weer in het land dus we mogen gezellig beginnen aan de sinterklaasknutsels. En dat hebben we met de Noor meiden dan ook volop gedaan afgelopen weekend.


Ik ben begonnen met het stansen van een tag met de Noor! Design stans 6002/0285 uit designpapier. Hierop heb ik wat afdrukjes gemaakt van een tekst en pepernootjes met de Noor! Design Sinterklaasstempel 6410/0083. En natuurlijk moesten de pepernootjes even ingekleurd worden met PanPastel.


Deze tip, die we gekregen hebben van Diny, wil ik hier ook nog even met jullie delen hoor. Wil je een mooie egale stempelafdruk leg dan je papier voor het stempelen op een zacht matje. Probeer het maar eens....je zult zien dat het werkt!


De randjes van het label nog wat beinkt en een lintje eraan gemaakt.


Ik heb het label aan een zakje pepernootjes gehangen. De cellofaanzakjes met blokbodem die ik hiervoor gebruikt heb komen van Kimya Verpakkingen.


Rondom het zakje heb ik nog een banderolle gemaakt van papier waarbij ik ook de Martha Stewart pons Doily Lace gebruikt heb. Op de ronde Nestabilitie ook weer een tekst gestempeld uit de sinterklaasstempelset.


En dit zijn de gebruikte materialen voor het zakje:


Ik heb ook nog ander leuk nieuws. We hebben bij Noor! Design vanaf vandaag weer een nieuwe challenge lopen en dit is (je raadt het al....) het thema:
Klik op bovenstaande foto van Sint en Americo om te zien hoe je mee kunt doen met onze challenge. Er zijn leuke mallen te winnen dus het is zeker de moeite waard om mee te doen!



1 opmerking:

  1. Wat leuk gemaakt weer, gezellig !
    Een gezellige (knutsel) week ☺
    Liefsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen