maandag 3 februari 2014

Gefeliciteerd

Ik ben toch nog weer even verder gegaan met het papier van Graphic 45, maar dit keer heb ik hiervoor de nieuwe Dutch Shape Art mal van Dutch Doobadoo gebruikt die ik weer heb mogen ontwikkelen.


Deze nieuwe mal ligt vanaf 1 Februari in de winkels, ik heb hem dus dit weekend al uit mogen proberen en ik moet zeggen: ik ben nu alweer verliefd! (ik hoef niet meer uit te leggen wat Dutch Shape Art mallen zijn toch?)

 

Ik heb er een vintage plaatje bij gezocht van Gerda's Hobbyshop, dat paste bij het mooie papier. Een toefje bloemen op de kaart met daarachter een hartje uit cardboard van Dutch Doobadoo.


De kaart is afgewerkt met een kraft label. Hier moeten jullie nog heel eventjes op wachten. Deze vellen liggen pas in de winkels vanaf 1 Maart. Tot die tijd is er nog hartstikke veel ander leuks van Dutch Doobadoo verkrijgbaar wat ook gloednieuw is, dus we hoeven ons niet te vervelen.


Fijne dag allemaal, ik ga nog even met Noor aan de wandel!


2 opmerkingen: