zaterdag 22 februari 2014

Liefs

Zoals ik jullie op Facebook reeds had laten zien ben ik bezig met het testen van het product l'Aquarelle van het Franse bedrijf Sennelier. Het is een hoogwaardige aquarelverf die ook zeer geschikt is voor het inkleuren van stempelafdrukjes.


En dit is het kaartje wat ik ervan gemaakt heb. Het grote voordeel van l'Aquarelle is dat je met een doosje van 24 kleurtjes echt een onmogelijk aantal kleurtjes zelf kunt maken door de aquarelverf gewoon te mengen. Zo heb ik de kleuren van mijn plaatje dus precies aangepast aan het papier.


Ik heb op de kaart gewerkt met wat zwarte accentjes. Een rondje uitgeponst uit zwart cardstock, hier een tekststempel van Noor! Design op gestempeld met transparante VersaMark inkt, wit embossing poeder erover gestrooid en verhit met de heattool.


Het zwart heb ik ook weer terug laten komen in de tekst "liefs". Dit is een nieuwe Noor! Design stans 6002/0298  die sinds deze week weer in de winkels ligt.

Hij is er dus in 3 verschillende teksten. Het is mooi om hem 2 x te stansen en hier een wit exemplaar onder te plakken dat net iets verspringt.


De bloem is een Noor! Design Silhouette stempel 6410/0046. Deze bos lelies daar is de schaduw alweer in verwerkt zodat jullie geen moeite hebben met kleuren.


En de rand die jullie op deze kaart zien is weer een uitbreiding in de collectors serie blauwe mallen. Ook deze ligt sinds deze week weer in de winkels. De vlinder is gemaakt met luchtdrogende klei en heb ik op kleur gemaakt met Inka Gold.


Mochten jullie op de hoogte willen blijven van l'Aquarelle dan raad ik jullie aan om de Facebook pagina van Sennelier Nederland te "liken". Klik op onderstaand logo om doorgelinkt te worden.



We zullen jullie daar op de hoogte houden van de manier van kleuren en nog veel meer leuks.



We hebben lekker nog een heel weekend voor de boeg, verder niets op de planning dus freubelen maar!

4 opmerkingen:

  1. Hoe maak je die vlinder van klei, met een mal of zo zelf. Gr Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe maak je die vlinder van klei, met een mal of zo zelf. Gr Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De verf ziet er leuk uit en makkelijk dat er zoveel kleurmogelijkheden mee zijn te maken,
    je stempel ziet er iig heel erg mooi uit, je kaart is ook weer prachtig ☺

    Een heel fijn weekend met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij is weer prachtig Jolanda super mooi ingekleurd mooie mallen lies stansje heb ik al achteruit laten leggen

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen