zaterdag 15 maart 2014

Uitgelicht: Dutch Mask Art

Het is alweer de 15e van de maand en dat betekent een nieuwe uitgelicht bij Dutch Doobadoo.  We hebben intussen al zoveel leuke masks dat je vaak niet eens tijd hebt om ze allemaal te gebruiken. Daarom lichten we er vandaag weer eens 1-tje uit waar we met het hele Dutch Doobadoo Design Team mee aan de slag gegaan zijn.


Ik heb ervoor gekozen om het mask stencil te gebruiken in combinatie met de Copic Airbrush. Steek de stift in de gewenst kleur in je airbrush, zet hem aan en begin met sprayen.


Ik heb gekozen voor grijs en dan krijg je dit effect:


En dan is dit mijn kaartje geworden:


Ik had zin om er een lief kaartje van te maken dus heb ik mijn hartjesstans uit de serie Sending Love erbij gehaald. Dit is eigenlijk een randstans, maar als je die halverwege wat inknipt kun je hem ook prima om een hoekje vouwen.


Ik heb voor de kaart ook nog wat lieve tekstjes van de stempelset uit de serie Sending Love gebruikt.


Het stempelafdrukje is natuurlijk weer ingekleurd met l'Aquarelle van Sennelier.


Vergeet ook niet om te even langs te gaan op het Dutch Doobadoo blog en ook op mijn mede-teamgenootjes zodat je nog veel meer leuks kunt zien wat je met dit mask stencil kunt maken!



1 opmerking:

  1. Jolanda,
    Wat een heerlijk kaartje, prachtig gemaakt !
    Mijn complimeten.

    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen