dinsdag 8 april 2014

Happy Baby

Ik had jullie toch al verteld over het nieuwe Colourstock blog of niet? Colourstock is de distributeur Benelux voor Copics, PanPastel en meer. Ik heb het blog en het design team voor hen op mogen zetten. Ben jij al wel volger geworden?


En omdat ik PanPastel en Copics zelf ook hartstikke leuk vind heb ik ook maar plaats genomen in het Design Team van Colourstock.... ;-)


Dit stempelafdrukje van Mo Manning heb ik namelijk ingekleurd met PanPastel. Is het geen moppie geworden? De basis voor dit kaartje is een easel, maar op de bovenzijde heb ik de bloemvormige Dutch Shape Art mal van Dutch Doobadoo gebruikt.

 

De hobbelpaardjes op de kaart zijn ook van Dutch Doobadoo en zijn van cardboard. Ik heb ze een beetje bewerkt met gesso.


De teksten op de kaart zijn allemaal gestempeld met de Noor! Design Happy Baby stempelset 6410/0032.


Het designpapier komt uit de Noor! Design blok Shabby Chic 6011/0303.


En nog even een totaalplaatje van mijn babykaartje. Fijne avond allemaal en bedankt voor het bezoeken van mijn blog!



 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



2 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje!
    En wat leuk dat je zelf ook in het DT van colourstock zit.

    Er zullen vast heel veel mooie dingen op het blog komen. Succes!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi en lief kaartje ook de bloem op de easelkaart erg mooi

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen