maandag 19 mei 2014

Feest!

Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je wilt gaan freubelen maar even geen inspiratie hebt. Meestal vraag ik dan aan Raffaela om me op weg te helpen. Dit keer kreeg ik als opdracht: maak een kaart waar groen in zit en gebruik hierbij het Dutch Card Art stencil met vogelkooi. En dit plaatje kreeg ik erbij.... ;-)


Nou ben ik zelf echt helemaal NIET van het groen, dus misschien juist wel leuk om het een keer te proberen. Als basis voor de kaart heb ik een nieuwe Dutch Shape Art mal gebruikt.


Deze nieuwe Dutch Shape Art mal 470.713.108 is leverbaar vanaf 1 Juni maar nu als als pre-order te bestellen in de Noor! Design webshop. Hij is weer lekker groot dus we kunnen er weer veel op kwijt.


Op het kaartje heb ik ook een kant-en-klaar kraft label van Dutch Doobadoo gebruikt. Lintje erdoor, bloemetje erop en klaar.


In de nieuwe stans met vlaggenlijn heb ik het woord "feest" gemaakt met de Noor! Design Typewriter keys stempel.


Het stempelafdrukje van Hanglar Stanglar is ingekleurd met l'Aquarelle van Sennelier. De lantaarn komt uit een Dutch Paper Art vel. 


Het meisje zit op een bankje, en dat is een stans uit de Noor! Design serie Garden.


Dit kaartje gaat zaterdag mee naar Capelle a/d IJssel waar ik samen met Joyce een demo geef bij Scrap4fun. Noteren jullie hem weer in je agenda?


 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



1 opmerking:

  1. Wow Jolanda wat een schitterend kaartje mooie kleur groen, en prachtige details heb je gebruikt TOPPIE!!!!!
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen