donderdag 29 mei 2014

The tropical Paradise

Vandaag wil ik jullie graag weer een andere toepassing laten zien met de Noor! Design collectie Under the Sea. Je kunt deze natuurlijk ook prima combineren met Magnolia.


Als basis voor de kaart heb ik natuurlijk weer een Dutch Shape Art mal gebruikt. Ik heb deze 3 x uitgeknipt: 1 x blauw ColorCore cardstock, 1 x oranje ColorCore cardstock en 1 x designpapier uit het Noor! Design blok Under the Sea.


Het label "The tropical paradise" heb ik gestempeld met een stempel uit de nieuwe stempelset uit de Noor! Design serie Tropical Summer. En deze tekst heb ik ook weer gestempeld op papier uit het papierblok Under the Sea.

 

Met een mooie blauwe inkt heb ik nog wat schelpjes gestempeld en uitgeknipt en op de kaart geplakt. 


Het frame is een nieuwe blauwe Noor! Design mal. Ook de tekst "can't wait to sea you" komt uit een stempelset van de collectie Under the Sea.


Dit alles ga ik jullie zaterdag laten zien bij de Open Dag van GeWe Hobby in Nederhemert. Iedereen is daar welkom vanaf 10.00 uur!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten