woensdag 23 juli 2014

Just married

Nog 1 nachtje slapen, dan ligt de collectie van Juli in de winkels. Deze maand is o.a. nieuw het thema Little Princess. Vandaag wil ik jullie laten zien dat deze mallen natuurlijk ook voor andere doeleinden te gebruiken zijn. Zoals de koets, deze kan ook prima op een huwelijkskaartje.


Ik heb de koets gestanst uit grijs spiegelkarton. De tekst "Just Married" komt van de Noor! Design stempelset Sending Love 6410/0040. Deze heb ik gestempeld op het designpapier wat ik voor het hele kaartje gebruikt hebt. Dit komt uit het Noor! Design blokje Vintage Textures 6011/0039.


Ook de ronde vlindermal heb ik weer gestanst uit grijs spiegelkarton. De engel en de vogel zijn kleifiguurtjes, gemaakt door Diny met de meltstaven van Plaid. Later hierover meer.... 


Fijn dat jullie weer even langs geweest zijn op mijn blog. Laat gerust een reactie achter!


 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



4 opmerkingen:

  1. prachtig vintage kaartje leuk plaatje en wat is de koets leuuuuuk.
    Het is weer een bjoetie van een kaart geworden.
    Fijne dag.....liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg mooi die ga ik bestellen !!!!!1

    BeantwoordenVerwijderen