vrijdag 4 juli 2014

Life in the fast lane

Vandaag heb ik een herenkaartje voor jullie gemaakt. In combinatie met een vintage plaatje en veel kraft en zwart cardstock krijg je een heel stoer effect.


Ik heb op dit kaartje gewerkt met de nieuwe Noor! Design Clear Stamp set Retro Cars. Op mijn kaartje heb ik ook de bijgaande Noor! Design randstans gebruikt: 6002/0302.

 

Zowel de tekst als de auto's heb ik met zwarte inkt gestempeld op designpapier.


En zoals je ziet is de Noor! Design mal 6002/0358 ook prima te gebruiken op een herenkaartje. Dus voor veel meer doeleinden geschikt dan alleen kerst:


Dit kaartje gaat morgen natuurlijk mee naar Doe@Ding. Ik hoop jullie daar morgen te zien om te gezellig bij te kletsen!

4 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart is dit, je hebt weer mooie materialen ontworpen! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is gorgeous, I like the image the cars and all the embellishments.Have a great weekend,
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen