woensdag 13 augustus 2014

Beterschap

Het was alweer even geleden, maar ik heb maar weer eens een Dutch Shape Art mal genomen voor het maken van een kaartje. Is iedereen al bekend met de Dutch Shape Art mallen? Je hebt hiervoor geen stansmachine nodig.


Leg de mal op papier, teken hem over met potlood en knip uit. Dit kun je dus in meerdere formaten en kleuren doen. Plak alles vervolgens op elkaar.


Het designpapier is van Graphic 45. Stans de blauwe ovalen Noor! Design mal uit en plak ook achter je mal stukjes designpapier. Schuur alle randjes op met je paper distresser en beinkt de randjes met bruine inkt.


Maak boven en onder op je kaart een leuk toefje. Ik heb hier stansjes, wat klimop en bloemen voor gebruikt. Als je dit lijmt met een lijmpistool zit het echt goed vast.


Het stempelafdrukje heb ik ingekleurd met PanPastel en uitgeknipt. Het kraft label komt uit een Dutch Paper Art vel van Dutch Doobadoo.


Het was weer een feestje om dit kaartje te maken. Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog. Laat gerust een leuke reactie achter.



 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



2 opmerkingen:

  1. Wat een lief stempeltje heb je gebruikt Jolanda, ik vind je kaart weer prachtig geworden TOP!!!!!
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, plaatje is weer van Mo Manning... die zijn altijd leuk!

      Verwijderen