woensdag 6 augustus 2014

Big Kiss

Ik had eens zin om een mierzoet kaartje te maken. Als basis heb ik een plaatje van HobbyVoordelig genomen. Dit heb ik gemat op roze cardstock en langs de zijkant de Notebook stans 6002/0259 gebruikt.


De toef op de kaart is gemaakt met de Noor! Design Leaves stansjes 6002/0332, met daarop wat paper flowers. Onder de toef is de Vintage Border stans Swirl 6002/0359 gebruikt. 


Zowel de houten knoopjes als het metalen vogelkooitje heb ik wit gemaakt met gesso. 


Onderaan de kaart heb ik op de strook designpapier de Vintage Border stans 6002/0365 gebruikt.  We hebben ook weer een uitbreiding in de collectie Sending Messages. Het zijn de postzegel stansjes 6002/0324 met daarbij passende stempels met kleine tekstjes 6410/0317.


Bedankt weer voor je bezoekje. Fijne dag en tot de volgende post maar weer!


 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje!

    Mooie stansjes gebruikt en wat een prachtig geheel!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen