woensdag 20 augustus 2014

Hiep Hiep Hoera

De Noor vriendinnen die lid zijn van ons Noor! Design magazine hebben in de laatste uitgave vast wel de toffe kadootjeskaart gezien van Miranda Bouhof. Ze had ook voor jullie het patroon uitgetekend van de mini kadootjes op de kaart zodat een ieder deze kaart ook na kon maken.


Nou leek het me leuk om de Noor meisjes (en mezelf ook natuurlijk) uit te dagen deze kaart ook te maken. Ieder natuurlijk naar eigen idee en in zijn eigen uitvoering. En dat is dus gebeurd:


Op mijn kaartje heb ik natuurlijk ook weer heel veel Noortjes gebruikt. Welke dat zijn zie je hier weer onderaan deze blogpost.


Het patroon voor de basiskaart en ook de patronen voor de cadeautjes vind je op het Noor! Design blog. Ties legt daar in een duidelijke stap voor stap tutorial uit hoe je deze kaart maakt.



En we hebben aan deze uitdaging op het Noor! Design blog ook een challenge verbonden. We dagen jullie uit deze challenge ook met ons aan te gaan. Klik op onderstaand logo om te zien hoe je mee kunt doen:



Deze kaart is wel even een flink klusje, maar je zult zelf verbaasd staan van het resultaat. Ik was met mijn eigen kaartje tenminste helemaal in mijn nopjes! :)

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Jolanda....en wat een leuke uitdaging ik ga mijn best doen.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is echt vreselijk leuk om te maken Ghea. Ik zag er best een beetje tegenop, dacht dat kan ik nooit maar het viel reuze mee. En ik ben helemaal happy met het resultaat!

      Verwijderen