maandag 17 november 2014

Christmas

Daar zijn we weer met een kerstcreatie. Ik had zin om een geschenkdoosje te maken. Het patroon van deze 3D bottle box komt uit de Silhouette store. Ik heb deze gesneden uit rood cardstock en beplakt met kerst designpapier. Om de nek van de "fles" heb ik een grote zilveren strik geknoopt. 


Op de strik heb ik uit parelmoer karton wat blaadjes gestanst en deze met nog wat paper flowers op de strik geplakt. 


Ook het engeltje uit de collectie Vintage Flourishes heb ik uit hetzelfde parelmoer papier gestanst. Het lieve afdrukje komt uit een vel van Studio Light. 


Achter het afdrukje zit nog een blauwe Noor! Design mal en ook de tekst "christmas" is natuurlijk een Noortje. 


In deze geschenkverpakking heb ik lekkere bonbons gedaan, en mijn kadootje is klaar!


 
 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



2 opmerkingen: