dinsdag 18 november 2014

Een fijne kerst

Goedemorgen allemaal,

Ik heb weer een nieuwe Dutch Shape Art mal mogen maken voor Dutch Doobadoo. Dit keer weer eens een basic model wat je voor kaartjes voor alle gelegenheden kunt gebruiken. Ik heb er zelf een winters kaartje mee gemaakt. 


Het plaatje is van HobbyVoordelig. Als je je plaatje mat op wat donkerder papier komt het nog iets meer tot zijn recht. Langs het plaatje heb ik de Noor! Deisgn stans Notebook gebruikt. Bingokaartjes achter het afdrukje gestoken. 


Ik heb op deze kaart weer eens een Nederlandse kerstgroet gebruikt uit een Noor! Design stempelset. De schaatsjes heb ik gestanst uit kraft papier en er een echt touwtje doorheen geregen als veters. 


Ook de Winter Wishes ijksristallen heb ik weer verwerkt op mijn kaartje. Een stukje gescheurd ribbelkarton, wat aangezet met gesso staat ook altijd leuk achter je plaatje. 


Er gaan vast nog veel leuke creaties voorbij komen gemaakt met deze Dutch Shape Art mal. Hopelijk vinden jullie hem weer leuk!

 

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:




4 opmerkingen:

  1. Oooh wat een mooie mal weer, een echte hebberd, ook weer zo, n prachtige creatie!

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Jahoor deze shape art mal is weer geweldig, goed gekeurd hihi.
    Je hebt er ook weer een super mooie kaart mee gemaakt ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. stunning card, love all the gorgeous embellisments, this is real winter time setting

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie kaart en ook dit model is weer erg leuk.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen