vrijdag 28 november 2014

Enjoy

Goedemorgen maar weer,

Ik vind het altijd erg leuk om weer een oproepje te doen op Facebook over "wie daagt ons uit". Leuk om jullie te laten kiezen met welk Noor! product jullie graag zien dat wij een creatie maken. 


Deze keer hebben we gehoor gegeven aan de oproep van Gerda van GeWe Hobby om iets te maken met de Noor! Design Silhouette stempel Bicycle. 


We kregen er van Gerda nog specifiek de opmerking bij dat het GEEN kaart met PanPastel mocht zijn. Ik heb er zelf voor gekozen om een stempelafdruk te maken met bruine stempelinkt op papier uit het Noor! Design blok Wood Texture. 


De stempel leent zich natuurlijk perfect voor herenkaartjes, dus ik heb ze gecombineerd met de Noor! Design Gears stansjes. Deze heb ik gestanst uit kaftpapier en bewerkt met frantage embossingpoeder. 


Het label komt ook uit een Noor! Design collectie en hierbij hoort een stempelset met EAN codes met leuke teksten.


Onder de afdruk heb ik nog wat wondgaas en ribbelkarton gebruikt. 


Nou Gerda, ik hoop dat ik jou en de overige lezers van mijn blog heb mogen inspireren met mijn kaartje. De kaart gaat vandaag naar jullie op de post!

 

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



1 opmerking: