vrijdag 5 december 2014

Achter de wolken....

Hallo allemaal,

Soms begin je aan iets en dan wordt het uiteindelijk heel anders dan je in je hoofd had. Herkenbaar?
Ik wilde wat leuks maken met de nieuwe Dutch Shape Art mal hart. Ik had mijn kaartje bijna klaar en toen dacht ik... heej hoe laat ik hem nou staan? 


Ik heb er het SOL project van Raff maar weer eens bij gehaald. Dit boxkaartje kan natuurlijk ook met een hartvorm. Wil je nog eens nalezen hoe je dit model kaart maakt, kijk dan hier:



Het stempelafdrukje is van Teddy Bo en heb ik verwerkt op een nieuwe vierkante blauwe Noor mal. 


Hebben jullie deze grappige tekststempeltjes al eens gezien?


Dit zijn allemaal teksten met een knipoogje, en erg leuk om te gebruiken op je kaartje. Ik heb er een scallop cirkel onder geplakt uit het designpapier wat ik ook elders op het kaartje gebruikt had.


Geniet van jullie sinterklaasavond!

 

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:





1 opmerking: