woensdag 24 december 2014

Life is better with friends

Hallo lieve lezers,

Kerstvakantie, dat betekent voor mij persoonlijk wat meer vrije tijd en dus meer tijd om lekker te freubelen. Vandaar dat er in de kerstvakantie altijd wat meer projecties uit mijn handen komen dan normaal in het dagelijkse leven.

Eerst nog even de winnaar bekend maken van de blogcandy van gisteren voor de "reageer & win" actie. Dat is geworden:

Gonny
(graag even je adres emailen naar info@noortje-design.nl)

Astrid had me uitgedaagd weer eens een herenkaart te maken dus dat heb ik gedaan. Ik heb bewust met wat verschillende stoere materialen van Dutch Doobadoo gewerkt.


De basis voor de kaart is weer een Dutch Shape Art mal, what else? ;-)
Ik heb gewerkt met cardstock in oranje en heel donkerbruin. Het designpapier komt uit het Noor! Design blok Autumn en heb ik gecombineerd met nog wat restjes van andere merken die ik nog had liggen. 


Deze puzzelstukjes komen uit een Dutch Softboard Art vel. Je kunt ze zo uit het vel drukken. Ik heb ze nog wat beinkt met distress inkt en er met alfabet stickertjes teksten op geplakt.


De banner met bijbehorende stempelset heeft teksten voor alle gelegenheden, dus ook voer stoere herenkaartjes zoals je ziet. Het vintage plaatje komt van een vel van HobbyVoordelig. 


Achter het plaatje heb ik een vierkante Noor mal gebruikt. De "dakpannetjes" die je verder ziet op de kaart zijn stukjes Dutch Cardboard Art van Dutch Doobadoo. Je scheurt een willekeurig stukje af, plakt het op je kaart en geeft het een tintje met wat distress inkt.

Wenst mij nog jullie allen een hele fijne kerstavond toe te wensen. Ik hoop dat jullie ervan mogen genieten met familie en geliefden!

 

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



1 opmerking:

  1. Wauw wat gaaf Jolanda! Weer wat anders na al die kerstkaarten. En dat je de vrouwelijke blauwe vierkante mal toch op een mannenkaart kunt gebruiken zie je hier maar weer! Schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen