zaterdag 24 januari 2015

Veel liefs

Hallo lieve lezers,

Daar zijn we weer met een kaartje. De geplande ATC dag die ik hier gisteren aangekondigd heb op mijn blog zat al binnen een dag vol. Ik zal er samen met Joyce iets heel leuks van gaan maken voor de deelneemsters. Wij hebben er al zin in!

Ik maak even de sprong van een winterkaartje naar een voorjaarskaartje. Het nieuwe papier uit het Noor! Design blok Spring wat sinds deze week in de winkels ligt leent zich hier natuurlijk perfect voor. 


We hebben inmiddels al heel veel takjes in collectie maar die kun je naar mijn idee nooit genoeg hebben. Ook dit exemplaar zit in onze collectie Vintage Flourishes. De rolbloemetjes zijn trouwens kant en klaar hoor.


Ik heb de hartenrand uit de Noor! Design collectie Sending Love gebruikt. Zowel hierop als op het ovaal heb ik zelf met een multiliner een stippellijn gedoodeld.


De tekststempel "Veel Liefs" komt uit 1 van de allereerste nederlandse stempelsets van Noor! Design en ik gebruik ze nog steeds heel erg veel.


Ik hoop dat jullie weer genoten hebben van mijn kaartje. Het is heerlijk weer om het hele weekend te freubelen dus dat ga ik dan ook lekker doen.

 

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



2 opmerkingen: