vrijdag 15 mei 2015

Zomer!

Dag allemaal,

Leuk dat je ook even langskomt op mijn blog. We gaan gezellig bloghoppen bij Dutch Doobadoo. We lichten met het hele team dit leuke MDF plankje met raampjes en deurtjes uit. De deurtjes en raampjes kun je zo uitdrukken uit dit plankje en verwerken op je project.



Ik heb een zomers tafereeltje voor jullie gemaakt met als basis de nieuwe MDF Seashore set van Noor! Design. Het MDF heb ik beplakt met designpapier uit het blok Seashore. 


Voor het deurtje heb ik een paadje gemaakt met de steentjes uit een Dutch Softboard Art vel.


Voor het huisje heb ik een paadje gemaakt van steentjes met het Dutch Softboard Art bricks. 


Dutch Doobadoo heeft Label Art vellen, vellen met kraft met allemaal leuke teksten die je uit kunt drukken. Aan het label heb ik een touwtje geknoopt en dit op het huisje geplakt. 


Het stempelafdrukje is van Mo Manning en heb ik ingekleurd met l'Aquarelle van Sennelier. Achter de raampjes heb ik met kant gordijntjes gemaakt en er lichtblauw papier achter geplakt.

Wil jij dit leuke tafereeltje ook maken?
Het totale pakket is met een fikse korting te bestellen in onze webshop Noor & Zo.
(de artikelen los bestellen kan ook, zie onderaan dit blogbericht)



Vanaf mijn blog mag je weer doorhoppen naar het blog van: 


Wat moet je doen om deel te nemen aan de Dutch Doobadoo bloghop?
  • Ga tussen 15 t/m 18 mei 2015 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter.

Ik wens jullie allemaal veel plezier met hoppen!

 

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:(door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



18 opmerkingen:

  1. een prachtig tafereeltje!!!

    gr
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oeioei
    bij de volgend hop heb ik niets terug gevonden...
    ga ik even 2 stappen terug dan....

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo een prachtig werkstuk geworden de een nog mooier dan de ander ik zou niet kunnen kiezen welke het mooiste is
    maar gelukkig hoeft dat ook niet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow zeg. Dit is prachtig! Je hebt er een erg mooi tafereeltje van gemaakt met zoveel leuke details.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk !!!!
    Zo'n zin om ook zo iets te gaan maken.
    Bedankt voor je voorbeeld.

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een beautie weer leuk om zo weer nieuwe ideetjes op te doen....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat top! Ik krijg zin in een strandvakantie als ik dit zo zie!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooi met de hulp van je dochter natuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig tafereeltje Jolanda met hulp van die prachtige dochter Noor
    Ontzettend leuk

    Groetjes
    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ja, kunst....als je dochter je zo meehelpt hihihi Nee zonder gekheid, wat een leuk tafereeltje is dit weer, erg vrolijk en zomers, ondanks het regenjasje van het meisje. een super creatie weer! mijn verlanglijst wordt steeds langer.....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit tafereeltje roept gelijk herinneringen uit mijn jeugd op waarin we, vooral bij harde wind, hele stukken over het strand liepen om uit te waaien!
    Super mooi & leuk gemaakt, Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ontzettend leuk idee is dit en ook nog eens prachtig uitgevoerd. Ik krijg meteen zin in zon, zee en strand.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk die deurtjes verwerkt in strandhuisjes ziet er super gexellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk die deurtjes verwerkt in strandhuisjes, ziet er super gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk tafereeltje, de deur en het raampje heb je mooi verwerkt!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk tafereeltje, de deur en het raampje heb je mooi verwerkt!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. this is fabulous! love everything about it :)

    BeantwoordenVerwijderen