donderdag 30 juli 2015

De beste wensen

Goedenavond allemaal lieve lezers,

Daar zijn we weer, met dit keer weer een winters kaartje. Als basis voor de kaart heb ik de Dutch Shape Art Teardrop gebruikt. Vorige week had ik hier ook al een liggend kaartje mee gemaakt maar vandaag gebruik ik hem staand. Ik heb gewerkt met kraft en wit cardstock en dit gecombineerd met het nieuwe Noor! Design papierblok Be Merry.


In de rechterbovenhoek heb ik onze laatste nieuwe Winter Wishes Doily gebruikt. Als je deze op een stukje ribbelkarton plakt komt de ijskristal extra mooi uit. 


De tekst komt ook uit een Noor! Design stempelset met allemaal Nederlandse teksten.


Het plaatje komt van een vel van Syta van Gelderen. Ik heb de blauwe Noor! mal uit kraft papier gestanst. Vervolgens heb ik de mal op zijn kop gelegd, overgetrokken met potlood en uitgeknipt. Op deze manier krijg je hem net iets groter en kun je ze op elkaar plakken.


Een bloem die vond ik nog in een doos met kerst embellishments. Wat blaadjes en swirls eracht en je maakt een mooi toefje.

Ik hoop dat jullie weer heb mogen inspireren met dit kaartje!

 

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



2 opmerkingen: