dinsdag 21 juli 2015

De tijd vliegt

Goedemorgen allemaal,

Ik ben alweer lekker aan het spelen geweest met de nieuwe Noortjes die vanaf volgende week in de winkels liggen. Hebben jullie de randjes onderaan deze kaart gezien?


Deze zijn gestanst met de nieuwe No End Borders. Een set met daarin 4 randstansen zonder begin en einde, dat wil zeggen dat je de rand dus lang kunt stansen als je zelf wilt. Je kunt er ook bijvoorbeeld een vierkante doily van stansen. 


En dit is mijn kaartje geworden. De basis is een kaart van 18 x 13 cm uit kraft papier. Daarop heb ik wit cardstock gemat en vervolgens designpapier uit het Noor! Design blok Berry Sweet. 


Het stempelafdrukje is van Mo Manning en heb ik ingekleurd met l'Aquarelle van Sennelier. Een stukje ribbelkarton, aangezet met wat gesso, doet het ook altijd goed tussen de verschillende designpapiertjes door. 


De bloemen en de aardbei zijn ook weer Noor stansjes. De ovalen mal die je hieronder zit is ook een nieuwe die vanaf eind volgende week in de winkels zal liggen. 


Ik heb op dit ovalen ornament weer ene kleiner ovaal gestanst en hier een tekst in gestempeld. Rondom het ovaal heb ik zelf een lijntje gedoedeld met een Copic Multiliner.

Dit kaartje staat uiteraard weer in onze winkel Noor & Zo. We verkopen daar ook alle materialen die gebruikt zijn voor deze kaart. Online bestellen kan natuurlijk ook, scroll maar even door naar de onderkant van dit bericht.

 

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:(door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



3 opmerkingen: