zaterdag 8 augustus 2015

Welkom op deze wereld

Hallo allemaal en leuk dat je weer even langskomt op mijn blog!
Vandaag wil ik jullie graag een babykaartje laten zien wat ik gemaakt heb.


Ik kon het niet laten om weer de blauwe rechthoekige mal 6002/0421 te gebruiken. Ik heb deze gestanst uit wit cardstock en vervolgens gemat op designpapier uit het Noor! Design papierblokje Baby girl.

Wil je zien hoe dat matten gaat? Bekijk dan het filmpje wat ik voor jullie gemaakt heb hierover op het Noor & Zo Hobby Vlog: 


Met grote regelmaat zal ik vanaf nu op ons You Tube kanaal filmpjes gaan posten met leuke tips. Vergeet dus niet je te abonneren op ons vlog.



Het kledinglijntje met babykleertjes wat je hier op deze kaart ziet komt uit een Dutch Paper Art vel. 


De speentjes komen uit een Dutch Cardboard Art vel. Ik heb twee verschillende formaatjes genomen, aangezet met wat witte gesso en aan elkaar geknoopt met wat koord en belletjes.


Een passende tekst erbij en deze uitgeponst met een cirkelpons. Rondom de cirkel heb ik met een Copic Multiliner nog een stippellijn getekend.

Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren met dit kaartje. Tot een volgende keer maar weer! Onderaan dit blogbericht vind je een overzicht met alle gebruikte materialen.


 

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking: