zondag 22 november 2015

Home is...

Hallo dames, 

Vanaf aanstaande woensdag zal de nieuwe Dutch Doobadoo collectie weer in de winkel liggen. Ik heb een vervolg gemaakt op de populaire Swing Card Art mal. Voor deze maand introduceren we dit nieuwe model met de naam Romance:


Het is wederom een mal met een bewegend middendeel. En dit is de kaart geworden die ik ermee gemaakt heb voor jullie: 


Ik heb de kaart gemaakt met de Seashore collectie van Noor! Design en een hoop andere mallen en wat natuurlijke materialen. 


Wil je leren hoe deze mal werkt en bij mij dit kaartje komen maken? Dat kan op donderdag 26 november aanstaande om 13.00 uur bij Noor & Zo. De kosten voor de workshop zijn € 12,50 en dit is inclusief materiaal plus koffie / thee met wat lekkers gebakken door "Ons Moeder". 
Opgeven kan via info@noorenzo.com.

Tot ziens op donderdag!


 

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking:

  1. Prachtige maritieme kaart Jolanda! De mal is echt prachtig! Die staat nu al op mijn verlanglijstje hihi :p
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen