woensdag 27 januari 2016

Kusje

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Dag dames,

Ik was al in een romantische bui. Had zin om een valentijnskaartje te maken toen ik dit schattige konijntje van Whipper Snapper zag. Rondom het stempelafdrukje heb ik doodles gestempeld met de nieuwe Noor! Design Doodles stempel.


(6410/0393)

Ook de mooie hartenmallen uit de Noor! Design Collectie Sending Love heb ik hierbij gebruikt. 


Combineer stoer designpapier met houstructuur met papier met lieve hartjes. 


Ik ben helemaal dol op de nieuwe Doodles stempels. Hier gaan jullie vast nog veel meer leuks van mij mee zien!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart !!
    De randmal is idd een prachtige mal ,de stempel is ook heel mooi Prachtig geheel knap .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een super geinig kaartje. Erg leuk gedaan.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen