woensdag 3 februari 2016

Beterschap

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemiddag allemaal,

Er heerst een officiƫle griepepidemie heb ik begrepen. Half Nederland ligt zo'n beetje ziek op bed. Hoog tijd dus voor het maken van beterschapskaartjes. Dat gaat natuurlijk ook prima met Noortjes.


Als basis voor deze kaart heb ik een Dutch Shape Art mal gebruikt. 
Het leuke plaatje van het meisje met de appel komt uit het Noor! Design Paper & Pictures blokje Everyday (6011/0060) met daarin eigenlijk plaatjes voor iedere gelegenheid. 


Bovenaan de kaart heb ik de blauwe mal met de sterren ook nog verwerkt. 


Werk je kaart af met rolroosjes, takjes en swirls. 


Voor alle zieken onder ons: heel veel beterschap!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



2 opmerkingen:

  1. Volgens mij is echt heel Nederland geveld. Gelukkig ben ik nog de dans ontsprongen. Je kaartje is super origineel. Gr. Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Jolanda,
    Super leuke en mooi kaartje als je dit krijgt als je ziek bent is op zich al een leuk opkikkertje.
    Mvg Gina

    BeantwoordenVerwijderen