dinsdag 2 februari 2016

Hugs & Kisses

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Hallo allemaal,

Met dit saaie trieste weer had ik wel even zin in een voorjaarskaartje!
Als basis heb ik gewerkt met kraft en wit cardstock in combinatie met het Noor! Design blok Spring!


Ik ben zo dol op het Dutch Paper Art van Dutch Doobadoo. Het hartje en de teksten "love mail" en "hugs & kissen" komen allemaal uit dit prachtige gelazerde vel.




In het midden van de kaart is een mooie ovalen blauwe Noor mal gebruikt en onderaan een blauwe randmal. Deze combineren prachtig met het papierblok Spring als je ze stanst uit wit cardstock. 


Ook de Noor! Design Doodles stempels heb ik weer tevoorschijn gehaald (sorry, ik ben fan...) en heb ze hier en daar op het designpapier gestempeld met een grijze inkt.


Het ontwerp voor dit kaartje heb ik gemaakt naar aanleiding van de Sketch Challenge op het Noor & Zo blog. Dit wordt de sketch voor de maand februari: 


Je kunt meedoen met onze challenge tot eind februari 2016 door een foto van je creatie inclusief je naam te plaatsen onderaan het Noor & Zo blog bij Mr. Linky. Heb je geen blog dan mag het project e-mailen naar joyce.martens@noortje-design.nl.

Ik vond het weer een leuke sketch om te maken, ik hoop dat jullie allen weer gezellig meedoen!


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten