zondag 21 augustus 2016

Believe in the magic

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemiddag op deze druilerige dag,

Tis hobbyweer, vinden jullie ook niet? Ik ben alweer lekker productief geweest tenminste deze ochtend en ook gisteren. Nog lekker wat kaartjes gemaakt voor het mooie weer deze week weer start.


Er lag weer eens een mooie nieuwe blauwe Noor! Design randmal op me te wachten die nodig uit de verpakking gerukt moest worden.

(art.nr. 6002/0578)

Ik had meteen het model kaart in mijn hoofd wat het moest worden zodat deze rand mooi uit zou komen. Neem een stuk cardstock van 15 x 30 cm en vouw dit eerst dubbel. Vouw vervolgens het voorste gedeelte nog een keer terug. 


Ik heb de randmal gestanst uit donkerbruin cardstock en vervolgens gemat op wit papier zodat ie er extra uitspringt. 


Het mooie designpapier is van Pion uit de collectie Greetings from the Northpole. Dit papier hebben we in de winkel nog ruim voldoende op voorraad dus loop deze week gezellig binnen!
De gestempelde teksten en ook de mooie ijskristallen zijn natuurlijk weer van Noor! Design. Ook het vintage plaatje komt uit een vel van Pion. 


Nog even een kiekje van de bovenkant van deze kaart zodat je het model goed kunt zien.


Ik duik weer gauw de woonkamer in om nog een leuk kaartje te gaan maken.
Wat zijn jullie plannen voor vandaag? 

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten