maandag 15 augustus 2016

Northpole

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen dames,

Vorige week kwam het nieuwe Pion papier binnen in de winkel, de lijn Greetings from the Northpole. En natuurlijk verdween er ook wat in mijn eigen mandje. Bijna zonde om je schaar in te zetten zo mooi is het papier!


Maar uiteindelijk heb ik het natuurlijk toch maar wel gedaan haha. Ik heb als basis weer de leuke mal genomen uit de Noor! Design Crafty Boutique set. 


Het mooie plaatje komt dus ook uit het Pion papier. Ik heb rondom het plaatje de Happy Holidays mal van Noor! gebruikt met de hultsttakjes, gestanst uit zilver karton. 


De poinsettia heb ik gestanst uit dezelfde kleur cardstock als de basis voor mijn kaart. Zo krijg je een fraai geheel. Ook de bingokaartjes komen uit het vel van Pion. Daarachter heb ik nog een grote doily van Noor! gestoken. 


Ik wens iedereen weer een fijne werkweek en tot de volgende keer maar weer! 

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten