dinsdag 16 augustus 2016

Winter

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Dag allemaal,

Eindelijk is het weer een beetje zomer in ons land... toch heb ik vandaag een winters kaartje voor jullie. De basis is gemaakt met de nieuwe Dutch Foldcard Art van Dutch Doobadoo met de ster. 


Het designpapier komt uit het Noor! Design papierblok Winter. Ik blijf deze mooi vinden met dat ijsblauw en grijs en jullie? Het plaatje met de molen past er perfect bij,  komt van een vel van HobbyVoordelig. 


De boom uit de nieuwe Noor! Design Autumn mallenset kan natuurlijk ook prima op een winters kaartje. Ik heb hem gestanst uit zilverkarton. 


De schatjes en het woord winter heb ik ook uit zilverkarton gestanst en vervolgens gemat op wit papier. Zo komen je stansjes extra mooi uit. 


Ik wens iedereen een zonnige dag toe! 

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking: