woensdag 21 september 2016

Noor! Design Release Oktober

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen,

Gezellig dat je ook even op mijn blog langs hopt. Ook ik ben natuurlijk aan de slag gegaan met de nieuwe Noortjes die vanaf vandaag in de winkel liggen. 


Ik heb gekozen voor de nieuwe blauwe mal (art.nr. 6002/0631). Bij deze frame mal zit als extraatje ook nog een rechthoekige stans waarmee je je stempelafdrukje of vintage plaatje direct op maat passend kunt stansen voor in je mal. Ook nog met afgeronde hoekjes, hoe leuk is dat!
Verder zit er nog een bijpassende hoekmal ook bij. 


De basis voor mijn kaartje heb ik gemaakt met een Dutch Shape Art mal. Ik heb gewerkt met wit en kraft cardstock in combinatie met designpapier uit de Maja Design collectie Summertime. 


Achter alle stukjes designpapier heb ik de viewmaster van Noor! verwerkt. Hierop wat aardbeitjes en een vlinder met daarachter wat natuurlijk materiaal. 


Het plaatje van het lieve meisje zit ook bij de Maja Design collectie bij. Zo hoef je niet na te denken en matcht alles vanzelf. 


We hebben aan deze nieuwe release ook weer een bloghop verbonden.


Wat moet je doen om mee te doen aan de Noor! Design bloghop?
  • Hop van 22 oktober /m 24 september langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Vanaf mijn blog mag je doorhoppen naar het blog van:

Corina

Hop gezellig verder en vergeet vooral niet overal een leuke reactie achter te laten. Alleen op die manier maak je kans op een leuk prijzenpakket van Noor! Design.

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



27 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, de mal vormt een mooie lijst om het plaatje. Echt een mal die niet mag ontbreken. Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van al de bloghopkaarten, vind ik dit het mooiste, ik hou van die lieve zachte kleurtjes, en de prachtige combinatie met al de mallen en papier.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Heel gaaf kaartje, mooie kleuren ☺
    Grtjss Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jolanda wat een super mooi en lief kaartje is het bij jou geworden ... Knap hoe je de nieuwe materialen weer verwerkt hebt !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wooooow Jolanda wat een schitterend en lief kaartje....zo leuk die mooie nieuwe stansjes...daar kom ik heel graag voor kijken...

    groetjes en een fijn donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook die kaartje is heel mooi en vrolijk gemaakt groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend Jolanda! Het frame is weer supermooi ..heeft een hoog heb gehalte haha
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk gedaan. Super mooi en zo prachtig als dit papier ook blijft. Echt geweldig mooi.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super deze mal en met het o zo leuke papier is het echt een topper geworden. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt heel erg vrolijk en zomers deze creatie, want gewoon kaart mag je dit niet noemen echt prachtig!
    De hoekjes met aardbei en houten vlindertjes vind ik echt zo leuk gevonden!
    Mooie banners en natuurlijk leuk gebruik van de nieuwe mal!
    Ik hop weer even verder.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt heel erg vrolijk en zomers deze creatie, want gewoon kaart mag je dit niet noemen echt prachtig!
    De hoekjes met aardbei en houten vlindertjes vind ik echt zo leuk gevonden!
    Mooie banners en natuurlijk leuk gebruik van de nieuwe mal!
    Ik hop weer even verder.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje met gezellige kleuren. 😺

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Love the beautiful frame die and the soft pink colour theme is simply stunning!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is en blijft toch ook prachtig papier he van Maja! Gave stans ook....tsjonge jullie weten wel hoe je iemand lijstje steeds langer krijgen....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart met dat mooie Maya papier in combinatie met de prachtige mal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is so beautiful. Love all the details.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig krijg spontaan weer zin in de zomer

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi vrolijk kaartje, mooie mal ook weer, groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een een super mooi kaartje Jolanda .
    Heel veel op te zien ,heel leuk.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een een super mooi kaartje Jolanda .
    Heel veel op te zien ,heel leuk.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen