vrijdag 30 september 2016

Winter Wishes

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Hallo allemaal,

Het weekend staat voor de deur, lekker veel tijd om te freubelen. Zin in want er liggen nog een hoop nieuwe Dutch Doobadoo spulletjes op me te wachten die gebruikt willen worden. Vandaag heb ik als basis de nieuwe Dutch Shape Art Flag gebruikt. 


Het designpapier van dit kaartje komt uit het Noor! Design blok Be Merry. Het leuke kerstboomlabel daar heb ik een wintergroet op gestempeld. 


Op een winters kaartje mogen natuurlijk ook de Noor! hertjes niet ontbreken. 


Achter verschillende stukjes designpapier heb ik ook een halfronde sterrenmal gebruikt. 


Het plaatje op mijn kaart komt uit een vel van HobbyVoordelig. Deze passen hartstikke mooi in de nieuwe blauwe Noor! Design mal. 

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! &  Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking: