zaterdag 15 oktober 2016

Christmas Greetings

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen allemaal,

Volgende week liggen de nieuwe Noortjes weer in de winkels en ik ben er al lekker mee aan de slag gegaan. Een nieuwe rand met mooie ijskristallen en mooie swirls voor het maken van mooie winterse kaartjes. Ik heb het hier gecombineerd met het nieuwe papier van Maja Design I Wish. 


De basis voor de kaart is een Dutch Shape Art mal. Verder heb ik mijn Winter Wishes ijskristallen weer voor de dag gehaald. Zowel de cirkelmal als de losse ijskristallen, ze blijven mooi! 



In de hartjes van de ijskristallen heb ik zelf parels gemaakt met de Dutch Doobado Pearl pen. 


En kennen jullie deze leuke combinatie? Een Noor! Design labelmal van een kerstboompje met daarbij een stempelset met teksten die daar weer precies in passen. 

 

Deze mallen en stempels en nog veel meer leuks voor het maken van kerstkaartjes zijn nu verkrijgbaar voor een leuke aanbiedingsprijs in onze XMAS SALE. 



We wensen iedereen een heel fijn weekend! 

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking: