vrijdag 7 oktober 2016

Little Prince

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen) 

Hallo en goedemiddag,

Daar zijn we weer met een kaartje. Een babykaartje dit keer want de nieuwe Dutch Card Art mal van het treintje lag nog met smart op me te wachten. Ik heb er dit keer een jongensuitvoering van gemaakt. Maar je kunt met deze mal natuurlijk weer alle kanten op....niet alleen voor geboorte maar bijvoorbeeld ook voor een mannenkaart. Laat je fantasie dus weer de vrije loop met deze nieuwe leuke mal van Dutch Doobadoo.


Ik ben lekker aan het spelen gegaan met stansjes uit de Noor! Design collectie Happy Baby. 

 

De malletjes heb ik gestanst uit wit papier, beinkt met bruine inkt en ze vervolgens gemat op een bijpassend designpapiertje. 


De mooie tekst "it's a boy" komt uit een Dutch Paper Art vel van Dutch Doobadoo. Het designpapier van dit kaartje is van Maja Design. 


Ik heb de kaart afgewerkt met bijpassend bakers twine en wat belletjes.
Een liefje zo toch? 

   


Geen opmerkingen:

Een reactie posten