maandag 3 oktober 2016

Noor! Design Sketch Challenge #6

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Hoi allemaal,

Daar zijn we weer met een kaartje. Een nieuwe maand dus dat betekent dat er weer een nieuwe Noor! Design Sketch Challenge online staat. Deze maand gaan we werken met de blauwe Noor! Design mal met accolades zoals je ziet in deze sketch.


Ik moet altijd lachen om Noor als ze me bezig ziet met een uitgeprinte sketch. Zodra ik aan mijn kaartje begin kijkt ze over mijn schouder mee en streept met een pen af op de sketch wat ik al gedaan heb. Ik word dus nauwkeurig in de gaten gehouden of ik de sketch toch wel gevolg. 
Ik kreeg dus ook uitvoerig commentaar dat de vlinders op mijn kaart fout waren want die stonden echt niet op de tekening. Tja.... ;-)



Paars is eigenlijk helemaal mijn kleur niet maar sinds we ons Noor! Design lavendelpapier hebben pak ik er toch best regelmatig naar en ben ik uiteindelijk ook blij verrast met het eindresultaat. Het plaatje op deze kaart komt uit een vel van Pion Design. 


Op de mooie blauwe mal heb ik met een parelpen van Dutch Doobadoo nog wat accenten aangebracht. De parelpen heb ik ook gebruikt in de harten van de vlinders. 


Je kunt meedoen met onze challenge tot 30 oktober 2016 door een foto van je creatie te plaatsen in onze Noor! Design Challenge groep op Facebook. 


Heb je geen Facebook dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam te mailen naar: 

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na 30 oktober met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan  maart maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons een leuke prijs van Noor! Design. 

Veel plezier en we zien graag al jullie creaties tegemoet!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten