donderdag 17 november 2016

Enjoy the little things

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen) 

Hallo allemaal,

Gezellig dat je ook even op mijn blog voorbijhopt. We hebben met alle Noor meisjes weer een poging gedaan om jullie te inspireren met onze nieuwe collectie. Ik ben weer aan de slag gegaan met het La Vie est Belle stansblok Happy Holidays. Alles wat je nodig hebt zit er al in: designpapier, plaatjes, postcards, banners, labels. Combineer dit met wat Noor stansen en je krijgt een prachtige kaart! 


Ik heb de poinsettia's ook gestanst uit het mooie karton uit het blok. Wat blaadjes erachter en op de bloem een strik van scrappers floss met daarop een plakparel. 


Het vintageplaatje heb ik gemat op wit cardstock en daarbij een blauwe mal van Noor! gebruikt. Dit is een ronde mal maar ik heb hem in stukjes gesneden en zo de swirls achter het plaatje verwerkt. 


De nieuwe ijskristallenrand heb ik ook op de kaart verwerkt. 


We hebben aan deze release ook weer een bloghop verbonden. Vanaf mijn blog mag je doorhoppen naar het blog van:




Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 17 november t/m 19 november langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.

We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. 

Heel veel plezier!


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



16 opmerkingen:

  1. Ik moet echt eens leren "out of the box" te denken. Prachtig weer deze kaart. Al die laagjes geven echt een mooi effect. En die banner idd niet plat erop plakken. Bedankt voor de inspiratie.

    Ik hop weer naar de volgende

    groetjes
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel graag gedaan Diana, en idd niet teveel nadenken maar gewoon doen!
      Liefs x

      Verwijderen
  2. Wat een geweldige kleuren heb je gebruikt voor deze mooie kaart, Jolanda! En super mooi papier joh!
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de kleurtjes zijn tof he Yvonne? En dat zit gewoon allemaal in het blok dus je hoeft er zelf niet over na te denken, de kleuren matchen altijd!

      Verwijderen
  3. Leuk winters kaartje!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart !!
    Prachtige kleurencombinatie !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook al weer zo'n prachtige kaart, plaatje van vogeltje doet het goed hier op. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Betha ook dat plaatje met die vogeltjes zit in het stansblok erbij! :)

      Verwijderen
  6. Wat een mooie kaart en de kleurencombinatie is ook zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super lieve kaartje heb ik tot hier toe kunnen bewonderen ... Jolanda jouw kaartje is ook weer een toppertje hoor ... Zo prachtig van kleur. De stansblocs zien er alle twee prachtig uit !!!
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie warm, gezellige kaart. Erg stijlvol.
    Groetjes Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart met mooie details.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kerstkaart,hierdoor weer heel veel inspiratie gekregen.

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jolanda ik heb net twee super schattige kaarten bewonderd met het te schattige nieuwe blok en dan kom ik nu bij jou terecht met een prachtige kerstkaart! Heerlijke traditionele kerstkleuren, prachtige vogels en oh oh oh wat vind ik dit blok ook prachtig! Ik heb de nieuwe doilie ster besteld en ik zit met smart erop te wachten en wat is die mooi te combineren met dit blok!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen