zaterdag 10 december 2016

Adorable

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Dag dames,

Vandaag weer eens een babykaartje van mijn hand. Natuurlijk heb ik daarbij weer gebruik gemaakt van het Noor! Design stansblok Little Miracle. 


De basis is een Dutch Shape Art mal. In het midden heb ik een plaatje van Syta gebruikt en dit verwerkt in de laatste nieuwe blauwe ovalen Noor! Design mal. Zoals je ziet kun je deze ook liggend gebruiken. 


De tekst baby komt uit de nieuwe Noor! Design One of a Kind set Baby. Het designpapier, de tekstjes en de bingokaartjes komen allemaal uit het stansblok. 


Het treintje heb ik ook uit het designpapier van het stansblok gestanst en vervolgens gemat op wit papier. Dit doe je door je stansmalletje op zijn kop te leggen, overtrekken met potlood en vervolgens uitknippen. Zo krijg je een mooi matrandje. 


Ik wens iedereen nog een fijn weekend en tot het volgende kaartje maar weer! 

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten