donderdag 29 december 2016

Jingle

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen) 

Dag dames,

Ik kom mijn kerstvakantie wel door hoor. Want er liggen nog heel veel nieuwe Dutch Doobadoo mallen op me te wachten die gebruikt willen worden. Vandaag heb ik een kaartje gemaakt de nieuwe Dutch Shape Art mal. Is het geen sjiek model?


Ik heb de mal overgetrokken op kraft en wit cardstock en daarbij Maja Design papier gebruikt. Ook het plaatje komt uit een vel van Maja Design.


Natuurlijk heb ik op dit kaartje ook weer lekker gespeeld met veel Noor malletjes. De poinsettia's blijven mijn favoriet. Als je die stanst uit dezelfde serie cardstock waar je mee werkt krijg je een heel mooi geheel.


De ovalen mal waar ik het plaatje in verwerkt heb is ook een nieuwe blauwe mal van Noor. Zoals altijd staan de gebruikte materialen hier weer onderaan in dit blogbericht. 


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten