maandag 12 december 2016

Project Life

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen dames,

Gisteren ben ik met mijn vriendinnetjes Joyce, Raff en Corien lekker een dagje gaan scrappen bij Fauve in Tilburg in haar nieuwe studio. Ik had al een hele poos een nieuw album liggen van Doodlebug maar ik moest even op gang geholpen worden. Ik vond scrappen in vakjes namelijk nog niet zo heel erg gemakkelijk.


Als basis mochtend we kaartjes uit de Project Life Core Kits gebruiken. Dat maakte het al een stuk gemakkelijker moet ik zeggen. 


En natuurlijk heb ik mijn layout opgepimpt met stansjes van Noor! Design. We hebben echt heel veel leuks wat je bij Projet Life ook kunt gebruiken. 


Fauve is fan van goud.... dus wij moesten er ook aan geloven. Kijk nou hoe leuk dat is als je letters stanst uit goud papier zoals ik hier gedaan heb bij "SUN".


Op de foto's heb ik lijnen gedoedeld met een witte Sharpie pen. En met een zwarte multiliner ben ik verder aan het doodelen gegaan op de witte ondergronden. 


En als je toch aan de PL gaat dan mag de Through the Years mallenset van Noor! Design met daarin alle 12 maanden van het jaar echt niet ontbreken. 


De set is verkrijgbaar voor € 29,95.


De teksten heb ik geprint op de computer en er een doodle randje omheen gezet. 


We hebben in de winkel echt heel veel leuke spulletjes ook voor PL. Kom dus gezellig een keer langs en laat je informeren! 

   


Geen opmerkingen:

Een reactie posten