woensdag 8 februari 2017

Hello

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Dag dames,

De nieuwe Noortjes liggen deze maand al heerlijk vroeg in de winkels namelijk al op vrijdag 10 februari. Nog maar 2 nachtjes slapen dus!
Ik ben er natuurlijk alweer mee aan de slag gegaan. De basis voor de kaart is gemaakt met een Dutch Shape Art mal van Dutch Doobadoo. Het designpapier is van Noor! en komt uit de set Carpe Diem.


Op dit kaartje heb ik de nieuwe Floral Fllourishes bloemen gebruikt. 
Ik heb 2 soorten mallen op elkaar gebruikt.

 

Onder de bloemen wat takjes verwerkt en in de harten van de bloemen wat plakparels verwerkt.


De filmstript komt uit de Noor! Design collectie "at the movies". Ik heb deze aan 1 zijde opgerold en vastgeplakt. De kaart is verder afgewerkt met een pearlpen en wat vlindertjes. 


De leuke mini tags komen van een Vintage Flourishes stans. De tekst "hello" is een stans uit onze One of Kind mallenset Spring.


Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren met dit kaartje. Gebruikte materialen vind je zoals altijd hier onderaan mijn blogbericht en kunnen daar eventueel direct besteld worden. 

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten