zondag 5 februari 2017

Noor! Design Sketch Challenge #10

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen lieve dames,

Vandaag wil ik graag dit kaartje aan jullie laten zien wat ik gemaakt heb voor de Noor! Design Sketch Challenge voor de maand februari. 


Het stempelafdrukje van Mo Manning is ingekleurd met Water Colour Markers van Winsor & Newton. Het designpapier dat ik gebruikt heb komt uit de Secret Garden set. 


Bloemetjes maken doe ik het liefste zelf met bijvoorbeeld de Vintage Flourishes stansjes. Een leuk takje van Noor erachter. 


De randmal Happy Birthday heb ik in 2 stukjes gesneden en achter het afdrukje verwerkt.


Omdat we onze populaire Noor! vlinders ook altijd achter een hoekje willen gebruiken (en het nooit past als je je randmal gaat verknippen) brengen we nu in februari (ca. 17 februari in de winkel) deze hoekstans. Ik heb hem al gebruikt en ben d'r happy mee!



En zo ziet de sketch eruit die ik gemaakt had voor deze maand. 
Doen jullie weer allemaal mee?

Je kunt meedoen met onze challenge tot eind februari 2017 door een foto van je creatie te plaatsen in onze Noor! Design Challenge groep op Facebook. 


Heb je geen Facebook dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam te mailen naar: 


En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na eind februari met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan  maart maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons een leuke prijs van Noor! Design. 

Veel plezier en we zien graag al jullie creaties tegemoet!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking: