zondag 5 maart 2017

Hello Spring

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen dames,

Het voorjaar laat nog even op zich wachten, maar toch heb ik al een voorjaarskaartje gemaakt. De basis is gemaakt met de nieuwe Dutch Card Art mal van de regenlaars. 


Het designpapier komt uit de set Carpe Diem van Noor! Design. Alle leuke stansmalletjes komen uit de Noor! Design One of a Kind set Spring. 


Ik heb het stempelafdrukje van Mo Manning ingekleurd met de Water Colour Markers van Winsor & Newton. Gebruik hiervoor altijd aquarelpapier, ik werk zelf graag op Cotman.


De bloemenrand heb ik twee keer gestanst en in 3D opgewerkt. In de hartjes van de bloemen heb ik een parel gemaakt met een parelpen van Dutch Doobadoo. 


Ik wens iedereen een fijne zondag!


   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten